Кошик
1162 відгуків
Nailspro — Все для салонов красоты
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    11:0015:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380676931112
Отдел продаж
Nailspro — Все для салонов красоты
Администратор
УкраинаКиївСолом'янський район
Бесплатный паркинг рядом

Поширені питання

  • — Чи є самовивіз у вашому місті?

     
    Самовивіз:
    Уточнюйте, будь ласка, пункти видачі замовлень у вашому місті у оператора при замовленні.
  • — Чи є відправка замовлення післяплатою?

     
    Замовлення товару післяплатою
    Замовлення товару на суму від 300 грн. можуть бути відправлені післяплатою по Україні компанією "Нова пошта". 
  • — Чи потрібно перевіряти на новій пошті своє замовлення?

    Перевірка замовлення:

    Перед відправкою замовлення ретельно перевіряється на комплектацію та працездатність фахівцем.

    При отриманні замовник також зобов'язаний перевірити своє замовлення на комплектацію та працездатність. Перевірка повинна бути у відділенні кур'єрської служби "нова пошта" і "Укрпошти" при отриманні.

  • Є кур'єрська доставка по Києву?

    Кур'єрська доставка по Києву
    Кур'єрська доставка по Києву є, вартість доставки уточняйте. Доставка товару кур'єром по Києву здійснюється на наступний день, якщо замовлення було оформлено до 16.00.
  • Можливий обмін або повернення товару?

     
    Обмін і повернення товару

    В соответствии с "Законом о защите прав потребителей", Покупатели нашего магазин имеют право на обмен товара надлежащего качества на протяжении четырнадцати дней, не учитывая дня покупки. Обратите внимание, обмену, или возврату подлежит только новый товар, который не был в эксплуатации и не имеет следов использования, а именно: царапин, потертостей, повреждений. Если товар не работает, или имеет существенные недостатки в роботе, обмен, или возврат осуществляется только после заключения уполномоченного сервисного центра, о том, что эксплуатация не нарушена (относится к электро-приборам).

    Згідно з "Постановою КМУ від 19 березня 1994 року №172" обміну чи поверненню не підлягають наступні групи товарів:

    парфумерно-косметичні вироби (в тому числі: гель-лаки - шелак, гелі для нарощування, матеріали для нарощування, акрил, маномер, акрилові і гель фарби, допоміжні рідини і матеріали, дезінфекція та стерилізація, депіляція, шугардинг, парафінотерапія, креми, скраби і лосьйони);

    розчіски, гребенці та щітки масажні;

    рукавички;

    товари в аерозольній упаковці;

    інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

  • Є гарантія на електротовари?

    Гарантія на електротовари

    На всі електротовари нашого інтернет магазину є гарантія. Термін гарантії вказаний в описі товару.

    На гарантійний ремонт товар надається з: гарантійним талоном і в заводській упаковці (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару)

    Звертаємо Вашу увагу на те, що діагностика поломок, ремонт та інші сервісні операції не виконуються менеджерами магазину. Менеджер відповідає лише за прийом товару по гарантії і подальшу комунікацію з клієнтом з цього питання. Суть несправності, порядок ремонту і т. п. визначає майстер сервісного центру. Звернення по гарантії розглядаються лише при наявності у клієнта гарантійного талона про покупку товару

  • Какими службами перавозчиками осуществляется доставка товара?

    Доставка товара службами перевозчиками

    Доставка товара нашего интернет магазина осуществляется "Новой почтой" и "Укрпочтой".

    "Новой почтой" возможна доставка товара наложным платежем и по предоплате. Товар отправляем покупателю "Новой почтой"  в день заказа, если заказ оформлен до 16.00. При оформлении заказа после 16.00 товар отправляем покупателю на следующий день. Работает субботняя отправка с доставкой на понедельник. 

    "Укрпошта" доставка товару здійснюється тільки після передоплати. Товар відправляємо покупцю Укрпоштою на наступний день після оформлення замовлення до 16.00.